Vacanţa Fără Risc

Cu toţii ne regasim în circumstanţe fără precedent. Un lucru pe care l-am învaţat de-a lungul timpului, fara clienţi, nu am fi ceea ce suntem astăzi. Clienţii au fost întotdeauna cea mai mare prioritate şi, ca atare, ne-am asigurat întotdeauna că siguranţa şi bunăstarea lor au fost esenţiale pentru succesul nostru.

Vom împartaşi mai jos detalii despre măsurile pe care le vom lua, pentru o „Vacanţă Fără Risc”.

Recomandări de sănătate COVID-19 pentru vacanţa ta

În numele Hotel AIDA, te informăm că implementăm instrucţiunile şi recomandările Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS) şi autorităţilor din România.

Obiectivul nostru este să ne asigurăm că se respectă cu striceţe aceste indicaţii, ne ridicăm standardele în ceea ce priveşte siguranţa, calitatea, sănătatea şi igiena, prin aceste noi protocoale. Aceste implementări ne vor asigura că menținem excelența în produsul și serviciul care ne caracterizează.

Printre aceste masuri de sănătate, am dori să subliniem în special următoarele:

CE MĂSURI DE IGIENĂ FOLOSIM PENTRU CURĂȚARE, DEZINFECTARE SAU PROTECȚIE?

Intensificăm lucrările de curățare cu soluții pe bază de clor a fiecăruia dintre spatiile hotelului; cum ar fi dormitoare, zone comune, spatii pentru întâlniri și evenimente, precum și zone de lucru ale personalului; Vom avea dispozitive pentru dezinfectare a mâinilor la intrarea în hotel sau în zonele comune. Verificările de temperatura cu termometre cu infraroșu vor fi efectuate angajaților, furnizorilor și clienţilor. Utilizarea măștilor și a mănușilor vă fi obligatorie pentru personal. Vom acorda prioritate utilizării produselor de unica folosință, pentru a minimiza contactul.

CUM APLICĂM DISTANȚAREA SOCIALĂ ȘI CONTROLUL PENTRU A PREVENI RĂSPÂNDIREA COVID-19?

Vom asigura distanţa socială sigura de cel puțin 2 m între familii. Această distanţă vă fi respectata în zonele comune, piscina, restaurant, zona de relaxare sau zona de tratament.

CUM SE VĂ SCHIMBA BUCĂTĂRIA ȘI REGLEMENTĂRILE PENTRU MÂNCARE SAU BĂUTURI?

În ceea ce privește serviciile de servire a mesei și a băuturii se vă face după o programarea în prealabil. Servirea meselor și a băuturilor se vă realiza conform prevederilor aflate în vigoare, în restaurant, pe terasă, în cameră sau autoservire la geamul bucătăriei;

CUM AM AVANSAT ÎN INOVAȚIE ȘI TEHNOLOGIE PENTRU A OBȚINE UN MEDIU SIGUR LA HOTEL AIDA?

În dorință noastră continua de a inova și de a dota hotelul cu cea mai buna tehnologie, vom avea un echipament cu raze UV-C pentru decontaminarea rapida a spaţiilor interioare. Promovam utilizarea informațiilor digitale prin hotelaida.ro, în așa fel încât, să eliminam toate articolele de papetărie, meniurile tipărite și broșurile din cameră. Vei putea face rezervări online și un formular de contact unde să ne scrieţi în timp real.

CUM PROMOVĂM OBICEIURI DE IGIENĂ PENTRU A PREVENI CORONAVIRUSUL?

Vom informa clienţii cu privire la toate măsurile care se realizează, pentru a le respecta. De asemenea, punem la dispoziția Echipei Hotel AIDA echipamentul de protecție necesar. Că atare, Echipa Hotel AIDA, pe lângă respectarea tuturor reglementarilor, vă fi complet instruită pentru a rezolva orice tip de întrebare în acest sens. Mai mult, vom stabili un ghid de bune practici ca o cerință obligatorie.

Te rugam sa nu eziţi să rezervi viitoarele şederi pe site-ul nostru www.hotelaida.ro. Sprijină Turismul Românesc şi Producătorii Locali.

Decamdata, rugam toti clienţii care ne trec pragul să exerseze toate măsurile de precauţie recomandate.